El Club

Després d’un any complicat gestionant el club de Futbol Sala del poble amb moltes dificultats degut a problemes burocràtics i herència de problemes antics, per fi hem pogut fer un punt i apart i començar un nou projecte des de zero, amb il·lusió i positivisme. Gràcies a l’ajuda de la Federació Catalana de Fútbol hem pogut fundar un nou club mantinguen la categoria que tant ha costat als nostres nanos aconseguir. Des del passat 14 d’abril de 2016 som l’Associació Esportiva Futsal Monistrol 2016, i que es donarà a conèixer com a Monistrol Futsal Club.

Aquesta és una aventura que neix de la voluntat d’assegurar als nois del nostre poble la possibilitat de jugar al que més els agrada, el futsal, amb un club totalment sanejat i amb pràctiques totalment transparents. Volem que els nois del poble es quedin al poble a jugar i que ells siguin l’exemple per tal que els més petits vulguin formar par de l’equip en el futur. Per això necessitarem esforç, dedicació i molta ajuda per par de tots aquells que vulgueu col·laborar.

La junta del club la formem en Joan Manel Grima (president), en Vicente Quesada (vicepresident) i tot una serie de col·laboradors externs que ens ajuden a fer, de la manera més professional possible, totes les tasques del club. La temporada 2017/2018 serà la primera per nosaltres, i esperem que com la passada, el nostre equip ens torni a fer sentir orgullosos del club i del nostre poble. Tot el que fem ho fem totalment desinteressadament, sense cap ànim de lucre, pels nois del poble i pel nostre poble. Com a prova d’això ja us fem saber que els comptes econòmics del club seràn totalment públics i es podran consultar a la web que obrirem en breu. La transparència és bàsica per aconseguir que tots vosaltres col·laboreu amb l’equip del poble sabent on van a parar els ingressos i en què es gasten.

Però no només de feina i esforç es manté un club. El cost econòmic és elevat, i més per una junta que comença de zero, sense diners i amb unes possibilitats limitades d’actuació. Necessitem patrocinadors, col·laboradors i tot allò que faci falta per tal de poder assegurar la viabilitat del club. La millor manera per aconseguir aquest ajut econòmic és a través de publicitat i, si voleu, estarem encantats de lluir el vostre nom allà on anem.

Us agraïm el vostre temps i atenció. Volem que formeu part del nostre club, de la nostra il·lusió i tots junts veiem com el nostre equip ens fa sentir orgullosos.

Atentament,

La junta del club.